- Roar mod TIK
- Slow-bånd
- DM i mini i Speedway blev afviklet på Slangerup Speedway bane
Tekstudskrift
WEBVTT 1 00:18:15.820 --> 00:18:19.060 Og det var Sten Jensen, der fik lov 2 00:18:19.060 --> 00:18:21.220 til at sparke det sidste spark her i 3 00:18:21.220 --> 00:18:23.020 omkampens første halvleg. 4 00:18:24.480 --> 00:18:26.900 Og så skal de to hold bytte side. 5 00:18:27.260 --> 00:18:28.980 Man går jo i gang med anden halvleg 6 00:18:28.980 --> 00:18:29.680 med det samme. 7 00:18:29.780 --> 00:18:32.760 Der er ingen pause her i omkampen. 8 00:18:33.120 --> 00:18:34.880 Man bytter blot side, og nu er det 9 00:18:34.880 --> 00:18:38.660 altså de ule blusede ølstykker. 10 00:18:43.220 --> 00:18:46.140 I lørdags var det de helt unge, der 11 00:18:46.140 --> 00:18:47.440 var på banen. 12 00:18:54.280 --> 00:18:56.940 Så er starten gået på den første semifinale 13 00:18:56.940 --> 00:18:58.880 i kampen om det danske mesterskab i Mini 14 00:18:58.880 --> 00:19:01.080 Speedway, som er for kørere mellem 10 og 15 00:19:01.080 --> 00:19:01.680 18 år. 16 00:19:02.460 --> 00:19:04.860 Den afgørende forskel på Mini Speedway og rigtig 17 00:19:04.860 --> 00:19:06.380 Speedway er motorstørrelsen. 18 00:19:06.380 --> 00:19:10.200 I Mini Speedway er den 80 cm3, mens 19 00:19:10.200 --> 00:19:12.280 den i rigtig Speedway er 500 cm3. 20 00:19:13.000 --> 00:19:15.820 Herved bliver farten naturligvis lavere i Mini Speedway, 21 00:19:16.380 --> 00:19:18.020 men derfor kan det nu godt gå galt 22 00:19:18.020 --> 00:19:18.640 alligevel. 23 00:19:19.380 --> 00:19:22.340 Heldigvis slap vores ven her uden alvorlige skrammer. 24 00:19:23.380 --> 00:19:24.880 I sådan en dag som i dag, hvor 25 00:19:24.880 --> 00:19:27.200 banen er lidt løs, der kræver det altså 26 00:19:27.200 --> 00:19:30.080 noget teknik fra minikørerne side, fordi de ikke 27 00:19:30.080 --> 00:19:33.620 har den der motorkraft til rådighed, som man 28 00:19:33.620 --> 00:19:34.680 har på 500 cm3. 29 00:19:35.540 --> 00:19:37.420 Også banen er anderledes. 30 00:19:37.880 --> 00:19:41.000 En almindelig Speedwaybane er omkring 330 meter lang, 31 00:19:41.240 --> 00:19:44.140 mens denne Mini Speedwaybane i Slangerup er 210 32 00:19:44.140 --> 00:19:44.600 meter. 33 00:19:45.260 --> 00:19:47.680 Men der findes også mange lighedspunkter mellem Mini 34 00:19:47.680 --> 00:19:49.120 Speedway og rigtig Speedway. 35 00:19:49.780 --> 00:19:53.220 Stor aktivitet i ryttergården, hvor maskinerne tjekkes efter 36 00:19:53.220 --> 00:19:54.080 og justeres. 37 00:19:54.900 --> 00:19:56.100 Taktikken bliver lagt. 38 00:19:57.020 --> 00:19:59.700 Og de sidste gode råd følger med, inden 39 00:19:59.700 --> 00:20:02.960 maskinerne ruller ind på banen til en prøvestart. 40 00:20:03.920 --> 00:20:05.540 Klar til rigtig start. 41 00:20:06.460 --> 00:20:08.980 Og så afsted på jagten efter de ærefulde 42 00:20:08.980 --> 00:20:09.280 point. 43 00:20:10.960 --> 00:20:14.100 Danmark er verdens bedste Speedway-nation i øjeblikket, 44 00:20:14.400 --> 00:20:16.820 men hvordan ser fremtiden ud, hvor udbredt er 45 00:20:16.820 --> 00:20:18.420 Mini Speedway i Danmark? 46 00:20:19.180 --> 00:20:22.620 Mini Speedway er rigtig godt udbredt i Danmark, 47 00:20:22.760 --> 00:20:23.820 og det er på vej fremad. 48 00:20:24.260 --> 00:20:26.060 Det er sådan en Mini Speedway, der er 49 00:20:26.060 --> 00:20:29.100 Danmark et af foregangslændene, sammen med Sverige. 50 00:20:30.340 --> 00:20:32.360 Og det vil altså sige, at hvis vi 51 00:20:32.360 --> 00:20:34.600 kigger på lidt længere sigt, så står Danmark 52 00:20:34.600 --> 00:20:36.700 fortsat godt rostet på Speedway-fronten? 53 00:20:36.980 --> 00:20:39.660 Danmark er godt rostet på Speedway-fronten også 54 00:20:39.660 --> 00:20:40.280 fremover. 55 00:20:40.840 --> 00:20:42.520 Hvis nu vi ser på Speedway i seniorklassen 56 00:20:42.520 --> 00:20:44.140 og hjemme i Superliganen, der er kun ét 57 00:20:44.140 --> 00:20:46.160 hold øst fra Storebald, resten er i Jylland 58 00:20:46.160 --> 00:20:46.740 og på Fyn. 59 00:20:47.380 --> 00:20:48.760 Hvordan er det inden for Mini Speedway? 60 00:20:48.860 --> 00:20:49.880 Er den delt op på samme måde? 61 00:20:50.520 --> 00:20:51.540 Det er det samme. 62 00:20:51.540 --> 00:20:54.680 Der er det sådan, at vi på Sjælland 63 00:20:54.680 --> 00:20:59.540 kun har rigtig Mini Speedway her på Slangenrup. 64 00:21:00.660 --> 00:21:02.060 Der er ved at komme gang i det 65 00:21:02.060 --> 00:21:05.180 inde på Ramar, og der er også lige 66 00:21:05.180 --> 00:21:06.440 ved at komme gang i det nede på 67 00:21:06.440 --> 00:21:06.980 Glumsø. 68 00:21:07.100 --> 00:21:09.500 Men ellers er det sådan, at hovedparten af 69 00:21:09.500 --> 00:21:12.140 Mini Speedway-kørende på Sjælland kommer her i 70 00:21:12.140 --> 00:21:12.660 Slangenrup. 71 00:21:13.580 --> 00:21:15.220 Hvad er egentlig forklaringen på, at Jylland og 72 00:21:15.220 --> 00:21:17.380 Fyn er så stærke i modsætning til Sjælland 73 00:21:17.380 --> 00:21:18.440 inden for Speedway-sporten? 74 00:21:19.280 --> 00:21:21.500 Forklaringen er den af kørende ved det, at 75 00:21:21.500 --> 00:21:23.340 de ikke skal køre så langt til banerne 76 00:21:23.340 --> 00:21:24.040 over i Jylland. 77 00:21:24.340 --> 00:21:26.520 De har meget bedre konkurrence, og det vil 78 00:21:26.520 --> 00:21:28.560 sige, at det er ligesom et magtsenter, man 79 00:21:28.560 --> 00:21:29.460 har derovre. 80 00:21:29.740 --> 00:21:32.960 Også både for lederfronten og Speedway-banerne og 81 00:21:32.960 --> 00:21:33.320 det hele. 82 00:21:33.620 --> 00:21:37.060 Så det har en selvforstærkende effekt, som vi 83 00:21:37.060 --> 00:21:39.720 desværre ønskede at se noget mere af her 84 00:21:39.720 --> 00:21:40.320 på Sjælland. 85 00:21:41.500 --> 00:21:44.600 Denne DM-semifinale i Mini Speedway i Slangenrup 86 00:21:44.600 --> 00:21:46.320 var faktisk ganske godt besøgt. 87 00:21:46.320 --> 00:21:50.540 Og interessen var stor fra alle fremmødte. 88 00:21:51.580 --> 00:21:53.440 Det er et pænt besøg herude i dag, 89 00:21:53.620 --> 00:21:54.700 og det glæder os meget. 90 00:21:54.980 --> 00:21:56.600 Og så har vi den glæde her i 91 00:21:56.600 --> 00:21:58.780 Slangenrup, at jeg siger, at vi har noget 92 00:21:58.780 --> 00:22:00.300 af landets bedste publikum. 93 00:22:00.560 --> 00:22:03.380 Et meget, meget færre publikum, der virkelig hylder 94 00:22:03.380 --> 00:22:05.860 den kører, som gør god kørelse. 95 00:22:06.340 --> 00:22:07.400 Og det er dejligt at se. 96 00:22:08.880 --> 00:22:11.480 Og at de unge Speedway-kører leverede flot 97 00:22:11.480 --> 00:22:14.480 Speedway, kan de se her i semifinalens 4. 98 00:22:14.600 --> 00:22:15.160 sidste heat. 99 00:22:15.160 --> 00:22:16.660 Vi skal i gang med det 17. 100 00:22:16.820 --> 00:22:19.440 heat, hvor vi med rødhjelm har Dennis Nielsen 101 00:22:19.440 --> 00:22:20.140 fra Aardrup. 102 00:22:20.220 --> 00:22:21.300 Han ligger i øjeblikket på 3. 103 00:22:21.440 --> 00:22:21.900 pladsen. 104 00:22:22.180 --> 00:22:24.660 Men heatet føres af køren med hvidhjelmfarve, og 105 00:22:24.660 --> 00:22:26.340 det er Mogens Jespersen fra Skærbæk. 106 00:22:26.840 --> 00:22:28.560 Køren med gulhjelm på 2. 107 00:22:28.680 --> 00:22:31.300 pladsen er Jørgen Sørensen fra Fjeldsted. 108 00:22:31.720 --> 00:22:33.620 Jørgen Sørensen, der jo er med på det 109 00:22:33.620 --> 00:22:36.900 danske Speedway-landshold for disse 80 cm³. 110 00:22:38.160 --> 00:22:40.660 Men i øjeblikket er det altså i spidsen 111 00:22:40.660 --> 00:22:43.740 køren med den hvide hjelm, Mogens Jespersen fra 112 00:22:43.740 --> 00:22:44.400 Skærbæk. 113 00:22:44.400 --> 00:22:46.780 Han har scoret 6 point i sine første 114 00:22:46.780 --> 00:22:47.660 4 starter. 115 00:22:50.020 --> 00:22:52.200 Jørgen Sørensen, som ligger lige efter ham. 116 00:22:52.620 --> 00:22:54.260 Vi så her, at Jørgen Sørensen havde problemer 117 00:22:54.260 --> 00:22:56.380 nede i svinget, men Jørgen Sørensen har scoret 118 00:22:56.380 --> 00:22:57.000 9 point. 119 00:22:57.820 --> 00:23:00.020 Og altså med helt fremme, han ligger på 120 00:23:00.020 --> 00:23:00.760 en dels 2. 121 00:23:00.880 --> 00:23:03.260 plads, før han gik ud til denne, sin 122 00:23:03.260 --> 00:23:04.040 sidste start. 123 00:23:08.860 --> 00:23:12.600 Sidst i feltet med blåhjelm i øjeblikket ligger 124 00:23:12.600 --> 00:23:14.520 Stefan Hansen fra Vissenbjerg. 125 00:23:14.640 --> 00:23:16.020 Men vi kan se Stefan Hansen nede i 126 00:23:16.020 --> 00:23:17.240 baggrunden komme ind på 3. 127 00:23:17.660 --> 00:23:18.100 pladsen. 128 00:23:18.240 --> 00:23:20.480 Men altså 3 point bliver det til Mogens 129 00:23:20.480 --> 00:23:22.980 Jespersen fra Skærbæk, 2 point til Jørgen Sørensen 130 00:23:22.980 --> 00:23:24.900 og et enkelt point til Stefan Hansen fra 131 00:23:24.900 --> 00:23:26.400 Vissenbjerg. 132 00:23:26.500 --> 00:23:28.220 Og Jørgen Sørensen er altså oppe på 11 133 00:23:28.220 --> 00:23:28.600 point. 134 00:23:31.420 --> 00:23:32.800 Nu skal vi så i gang med det 135 00:23:32.800 --> 00:23:33.100 18. 136 00:23:33.220 --> 00:23:33.500 heat. 137 00:23:36.400 --> 00:23:40.860 Og der er virkelig tæt kørsel hernede i 138 00:23:40.860 --> 00:23:42.400 de første to sving, kan vi se. 139 00:23:42.760 --> 00:23:44.840 Men det er kørende med rødhjelm, det er 140 00:23:44.840 --> 00:23:47.820 René Madsen fra Silkeborg, som har lagt sig 141 00:23:47.820 --> 00:23:48.440 i spidsen. 142 00:23:48.900 --> 00:23:51.720 Efterfuldt er Flemming Jensen fra Fjeldsted. 143 00:23:53.580 --> 00:23:56.800 De to forreste kørende her med rødhjelm, René 144 00:23:56.800 --> 00:23:57.940 Madsen og kørende på 2. 145 00:23:58.040 --> 00:24:01.540 pladsen, Flemming Jensen, er også begge to med 146 00:24:01.540 --> 00:24:04.160 på det danske landshold for de 80 kubik 147 00:24:04.160 --> 00:24:04.660 kører. 148 00:24:07.060 --> 00:24:09.500 Men det er René Madsen her fra Silkeborg, 149 00:24:09.620 --> 00:24:12.140 som har skabt sig et stort forspring nu 150 00:24:12.140 --> 00:24:15.900 ned til sin landsholdskammerat Flemming Jensen fra Fjeldsted. 151 00:24:16.340 --> 00:24:18.640 De to andre, det er Allan Nielsen med 152 00:24:18.640 --> 00:24:21.480 blåhjelm, han kommer fra hjemmeklubbens Langerup. 153 00:24:21.860 --> 00:24:23.260 Og med den gule hjelm er det Per 154 00:24:23.260 --> 00:24:25.300 Hansen, som også kommer fra Fjeldsted. 155 00:24:31.480 --> 00:24:34.420 I billedet altså en suveræn René Madsen fra 156 00:24:34.420 --> 00:24:37.400 Silkeborg, som vinder heatet, skorer 3 point og 157 00:24:37.400 --> 00:24:39.760 kommer op på i alt 12 point. 158 00:24:41.040 --> 00:24:43.660 Nummer 2 bliver Flemming Jensen, som slutter på 159 00:24:43.660 --> 00:24:44.340 9 point. 160 00:24:45.080 --> 00:24:46.240 Nu skal vi så have gang med det 161 00:24:46.240 --> 00:24:47.120 19. 162 00:24:47.280 --> 00:24:48.400 og næst sidste heat. 163 00:24:48.400 --> 00:24:52.780 Og der ser vi lige køren med hvidhjelm, 164 00:24:52.840 --> 00:24:54.880 det er Allan Madsen fra Silkeborg, som stejler 165 00:24:54.880 --> 00:24:56.180 og får lidt svært ved at komme med 166 00:24:56.180 --> 00:24:56.820 i starten. 167 00:24:57.100 --> 00:24:59.860 Men bedst fra start er det Slangerups kører, 168 00:24:59.940 --> 00:25:02.060 den lokale kører Michael Dahl. 169 00:25:02.400 --> 00:25:04.640 Han har skuddet 8 point, før han gik 170 00:25:04.640 --> 00:25:06.680 ud til denne her start og ligger altså 171 00:25:06.680 --> 00:25:07.200 i spidsen. 172 00:25:07.260 --> 00:25:08.560 Han har skabt sig et godt luft nu 173 00:25:08.560 --> 00:25:09.520 ned til køren på 2. 174 00:25:09.640 --> 00:25:12.780 pladsen, som er Søren Steentoft fra Vojens. 175 00:25:13.120 --> 00:25:16.740 Her kan vi se, hvor stor afstand Michael 176 00:25:16.740 --> 00:25:17.640 Dahl har skabt. 177 00:25:17.640 --> 00:25:18.640 På 3. 178 00:25:18.740 --> 00:25:20.700 pladsen med den hvide hjelm er det Allan 179 00:25:20.700 --> 00:25:22.600 Madsen fra Silkeborg. 180 00:25:25.680 --> 00:25:28.500 Man er altså i spidsen godt kørt af 181 00:25:28.500 --> 00:25:30.000 Michael Dahl fra Slangerup. 182 00:25:30.780 --> 00:25:34.720 Slangerup har jo flere talenter, klubbens største talent 183 00:25:34.720 --> 00:25:37.560 er vel nok Kim Brandt, som er med 184 00:25:37.560 --> 00:25:39.140 i den anden semifinale. 185 00:25:41.020 --> 00:25:43.120 Vi er ude på sidste omgang og vi 186 00:25:43.120 --> 00:25:45.940 ser, at Michael Dahl forsøger at skabe lidt 187 00:25:45.940 --> 00:25:48.340 underholdning for publikum heroppe mod Målstregen. 188 00:25:49.300 --> 00:25:51.300 Og så med løftet cykel i Hans Nielsen 189 00:25:51.300 --> 00:25:53.600 stil, går han over Målstregen og scorer 3 190 00:25:53.600 --> 00:25:53.900 point. 191 00:25:54.240 --> 00:25:55.780 Det bliver 2 point til Allan Madsen fra 192 00:25:55.780 --> 00:25:57.940 Silkeborg og et enkelt point til Martin Clausen 193 00:25:57.940 --> 00:26:00.560 fra Skærbæk. 194 00:26:02.730 --> 00:26:04.110 Og så er vi klar til det 20. 195 00:26:04.230 --> 00:26:05.790 og sidste heat i finalen, hvor vi med 196 00:26:05.790 --> 00:26:08.770 rød hjelmfarve skal møde Henrik Grimstrup fra Silkeborg. 197 00:26:08.770 --> 00:26:12.070 Henrik Grimstrup har været aldeles suveræn i sine 198 00:26:12.070 --> 00:26:13.130 4 første starter. 199 00:26:13.970 --> 00:26:16.430 Han har vundet sine 4 første heat og 200 00:26:16.430 --> 00:26:17.890 har scoret maksimum point 12. 201 00:26:18.530 --> 00:26:19.650 Og her kan vi også se, at han 202 00:26:19.650 --> 00:26:21.070 er kommet rigtig flot fra start. 203 00:26:21.330 --> 00:26:23.770 Han har lagt sig klart i spidsen foran 204 00:26:23.770 --> 00:26:26.830 køren med blå hjelm, Michael Nørgaard fra Skærbæk 205 00:26:26.830 --> 00:26:28.830 og køren med hvid hjelm fra savn, Niki 206 00:26:28.830 --> 00:26:30.070 Pedersen fra Fjeldsted. 207 00:26:30.490 --> 00:26:33.710 Niki Pedersen, der er kommet med, fordi Michael 208 00:26:33.710 --> 00:26:36.350 Ries Eriksen fra Fredericia var så uheldig at 209 00:26:36.350 --> 00:26:37.890 styre det i sit første heat. 210 00:26:37.890 --> 00:26:42.470 Men i billedet altså en meget stærkt kørende 211 00:26:42.470 --> 00:26:43.370 Henrik Grimstrup. 212 00:26:43.910 --> 00:26:45.750 Han er 16 år og er virkelig et 213 00:26:45.750 --> 00:26:47.690 lovende speedway talent i Danmark. 214 00:26:49.170 --> 00:26:50.510 Og det ser ud til, at han vil 215 00:26:50.510 --> 00:26:52.110 score maksimum point i dag. 216 00:26:53.290 --> 00:26:54.890 Her skal han ud på sin sidste runde, 217 00:26:55.830 --> 00:26:57.750 godt på vej til at score 15 point 218 00:26:57.750 --> 00:27:00.950 og blive en aldeles suveræn vinder af denne 219 00:27:00.950 --> 00:27:01.650 semifinale. 220 00:27:01.930 --> 00:27:04.450 Hvorfra de 8 bedste går videre til finalen 221 00:27:04.450 --> 00:27:06.390 om 14 dage, også i slangerup. 222 00:27:06.990 --> 00:27:09.550 Herovre målstregen 3 point, 15 i alt til 223 00:27:09.550 --> 00:27:10.350 Henrik Grimstrup. 224 00:27:10.710 --> 00:27:12.630 Det bliver 2 point til Michael Nørgaard fra 225 00:27:12.630 --> 00:27:15.150 Skærbæk og et enkelt point til Niki Pedersen 226 00:27:15.150 --> 00:27:15.930 fra Fjeldsted. 227 00:27:16.410 --> 00:27:18.630 Men i billedet en meget klar vinder af 228 00:27:18.630 --> 00:27:21.490 denne semifinale, Henrik Grimstrup fra Silkeborg. 229 00:27:23.450 --> 00:27:25.570 Henrik, nu har du lige vundet semifinalen her 230 00:27:25.570 --> 00:27:26.930 i dag og du er også jysk mester. 231 00:27:27.090 --> 00:27:29.050 Er du et dansk speedways coming man? 232 00:27:29.050 --> 00:27:30.390 Nej, det er jeg ikke. 233 00:27:31.650 --> 00:27:33.930 Der er nok mellem de 8 bedste her 234 00:27:33.930 --> 00:27:36.190 i Danmark, som alle kan gå hen og 235 00:27:36.190 --> 00:27:36.330 blive. 236 00:27:36.970 --> 00:27:39.530 Men der er absolut ingenting givet om, hvordan 237 00:27:39.530 --> 00:27:41.610 min fremtid skal blive inden for speedway-sporten. 238 00:27:42.270 --> 00:27:44.870 Det er gået godt her i år, men 239 00:27:44.870 --> 00:27:47.150 det er ikke alle en grund givet, at 240 00:27:47.150 --> 00:27:48.690 jeg bliver en af de store engange på 241 00:27:48.690 --> 00:27:48.970 500. 242 00:27:49.570 --> 00:27:53.330 Det er noget helt andet, og der skal 243 00:27:53.330 --> 00:27:54.870 noget helt specielt til for at slå igennem. 244 00:27:55.430 --> 00:27:56.630 Det må vi bare vente og se. 245 00:27:57.990 --> 00:28:00.050 Hvor meget tid bruger du egentlig på at 246 00:28:00.050 --> 00:28:00.470 det er speedway? 247 00:28:01.930 --> 00:28:02.730 Jeg bruger... 248 00:28:02.730 --> 00:28:05.990 Nu kører vi tit løb lørdag, holdmatcher, og 249 00:28:05.990 --> 00:28:07.830 så tit vil jeg køre et indvildeløb om 250 00:28:07.830 --> 00:28:08.310 søndagen. 251 00:28:09.230 --> 00:28:10.950 Der går en hel eftermiddag med at gå 252 00:28:10.950 --> 00:28:13.110 cyklen klar, og så træner jeg måske en 253 00:28:13.110 --> 00:28:13.670 gang i ugen. 254 00:28:14.190 --> 00:28:15.830 Og når der er rigtig travlt, så undlader 255 00:28:15.830 --> 00:28:17.630 jeg det, for at jeg kan motivere mig 256 00:28:17.630 --> 00:28:19.650 selv til løbende i weekenden. 257 00:28:20.270 --> 00:28:21.970 Så der går meget tid med det, helt 258 00:28:21.970 --> 00:28:22.250 sikkert. 259 00:28:23.090 --> 00:28:26.190 Nu er du 16 år, og der køres 260 00:28:26.190 --> 00:28:28.990 også ungdoms-VM for at køre under 21 261 00:28:28.990 --> 00:28:29.330 år. 262 00:28:29.790 --> 00:28:31.930 Er det et løb, hvor vi skal se 263 00:28:31.930 --> 00:28:34.010 dig deltage i kampen i løbet af et 264 00:28:34.010 --> 00:28:34.450 år eller to? 265 00:28:35.050 --> 00:28:35.830 Nej, det vil jeg ikke. 266 00:28:36.550 --> 00:28:37.930 Nu skal vi lige se, hvornår jeg holdt 267 00:28:37.930 --> 00:28:39.210 i gang med at køre 500 i går. 268 00:28:39.430 --> 00:28:40.470 Jeg kunne have begyndt i år. 269 00:28:40.670 --> 00:28:41.810 Jeg kan begynde til næste år, men jeg 270 00:28:41.810 --> 00:28:42.950 tror, at jeg tager en sæson med på 271 00:28:42.950 --> 00:28:45.630 80 kubik, fordi jeg er ikke så minded 272 00:28:45.630 --> 00:28:47.070 for det i 500 endnu. 273 00:28:47.630 --> 00:28:50.150 Jeg er helt sikker på, at jeg skal 274 00:28:50.150 --> 00:28:51.150 være rigtig god. 275 00:28:51.450 --> 00:28:53.170 Det kræver noget helt specielt, så det er 276 00:28:53.170 --> 00:28:54.530 ikke sikkert, at jeg har et jævner, der 277 00:28:54.530 --> 00:28:56.310 skal til på 500, men det må vi 278 00:28:56.310 --> 00:28:57.070 jo vente og se i dag. 279 00:28:57.270 --> 00:28:58.110 Det er der ingen, der kan svare på 280 00:28:58.110 --> 00:28:58.350 endnu. 281 00:29:00.170 --> 00:29:02.570 Og så skal vi ganske kort have vejrudsigten. 282 00:29:02.890 --> 00:29:04.790 Hele landet får i aften og i nat 283 00:29:04.790 --> 00:29:06.730 tørt vejr, og i morgen kan vi vente 284 00:29:06.730 --> 00:29:09.290 soltemperaturerne ved i morgen at blive mellem 17 285 00:29:09.290 --> 00:29:10.510 og 23 grader. 286 00:29:10.510 --> 00:29:11.990 Det her, det var Vestmidt. 287 00:29:12.010 --> 00:29:12.750 Vi kommer tilbage kl. 288 00:29:12.970 --> 00:29:16.410 23, hvor vi sender en længere reportage fra 289 00:29:16.410 --> 00:29:18.150 Digetube 89. 290 00:29:18.610 --> 00:29:19.430 Men tak for nu. 291 00:29:19.610 --> 00:29:20.490 Vi ses i morgen kl. 292 00:29:20.590 --> 00:29:20.870 17. 293 00:29:44.390 --> 00:29:46.900 Boster! 294 00:29:48.540 --> 00:29:51.140 Boster! 295 00:29:52.540 --> 00:29:55.100 Boster! 296 00:29:56.660 --> 00:29:59.120 Boster! 297 00:29:59.120 --> 00:30:05.410 Boster! 298 00:30:36.630 --> 00:30:37.350 Boster! 299 00:30:37.710 --> 00:30:38.050 Boster! 300 00:30:38.050 --> 00:30:38.350 Boster!
Serie
Dato udgivet
Kommentarer