Sportsmagasinet 01. april 1990

WEBVTT

1
00:18:15.820 --> 00:18:19.060
Og det var Sten Jensen, der fik lov

2
00:18:19.060 --> 00:18:21.220
til at sparke det sidste spark her i

3
00:18:21.220 --> 00:18:23.020
omkampens første halvleg.

4
00:18:24.480 --> 00:18:26.900
Og så skal de to hold bytte side.

5
00:18:27.260 --> 00:18:28.980
Man går jo i gang med anden halvleg

6
00:18:28.980 --> 00:18:29.680
med det samme.

7
00:18:29.780 --> 00:18:32.760
Der er ingen pause her i omkampen.

8
00:18:33.120 --> 00:18:34.880
Man bytter blot side, og nu er det

9
00:18:34.880 --> 00:18:38.660
altså de ule blusede ølstykker.

10
00:18:43.220 --> 00:18:46.140
I lørdags var det de helt unge, der

11
00:18:46.140 --> 00:18:47.440
var på banen.

12
00:18:54.280 --> 00:18:56.940
Så er starten gået på den første semifinale

13
00:18:56.940 --> 00:18:58.880
i kampen om det danske mesterskab i Mini

14
00:18:58.880 --> 00:19:01.080
Speedway, som er for kørere mellem 10 og

15
00:19:01.080 --> 00:19:01.680
18 år.

16
00:19:02.460 --> 00:19:04.860
Den afgørende forskel på Mini Speedway og rigtig

17
00:19:04.860 --> 00:19:06.380
Speedway er motorstørrelsen.

18
00:19:06.380 --> 00:19:10.200
I Mini Speedway er den 80 cm3, mens

19
00:19:10.200 --> 00:19:12.280
den i rigtig Speedway er 500 cm3.

20
00:19:13.000 --> 00:19:15.820
Herved bliver farten naturligvis lavere i Mini Speedway,

21
00:19:16.380 --> 00:19:18.020
men derfor kan det nu godt gå galt

22
00:19:18.020 --> 00:19:18.640
alligevel.

23
00:19:19.380 --> 00:19:22.340
Heldigvis slap vores ven her uden alvorlige skrammer.

24
00:19:23.380 --> 00:19:24.880
I sådan en dag som i dag, hvor

25
00:19:24.880 --> 00:19:27.200
banen er lidt løs, der kræver det altså

26
00:19:27.200 --> 00:19:30.080
noget teknik fra minikørerne side, fordi de ikke

27
00:19:30.080 --> 00:19:33.620
har den der motorkraft til rådighed, som man

28
00:19:33.620 --> 00:19:34.680
har på 500 cm3.

29
00:19:35.540 --> 00:19:37.420
Også banen er anderledes.

30
00:19:37.880 --> 00:19:41.000
En almindelig Speedwaybane er omkring 330 meter lang,

31
00:19:41.240 --> 00:19:44.140
mens denne Mini Speedwaybane i Slangerup er 210

32
00:19:44.140 --> 00:19:44.600
meter.

33
00:19:45.260 --> 00:19:47.680
Men der findes også mange lighedspunkter mellem Mini

34
00:19:47.680 --> 00:19:49.120
Speedway og rigtig Speedway.

35
00:19:49.780 --> 00:19:53.220
Stor aktivitet i ryttergården, hvor maskinerne tjekkes efter

36
00:19:53.220 --> 00:19:54.080
og justeres.

37
00:19:54.900 --> 00:19:56.100
Taktikken bliver lagt.

38
00:19:57.020 --> 00:19:59.700
Og de sidste gode råd følger med, inden

39
00:19:59.700 --> 00:20:02.960
maskinerne ruller ind på banen til en prøvestart.

40
00:20:03.920 --> 00:20:05.540
Klar til rigtig start.

41
00:20:06.460 --> 00:20:08.980
Og så afsted på jagten efter de ærefulde

42
00:20:08.980 --> 00:20:09.280
point.

43
00:20:10.960 --> 00:20:14.100
Danmark er verdens bedste Speedway-nation i øjeblikket,

44
00:20:14.400 --> 00:20:16.820
men hvordan ser fremtiden ud, hvor udbredt er

45
00:20:16.820 --> 00:20:18.420
Mini Speedway i Danmark?

46
00:20:19.180 --> 00:20:22.620
Mini Speedway er rigtig godt udbredt i Danmark,

47
00:20:22.760 --> 00:20:23.820
og det er på vej fremad.

48
00:20:24.260 --> 00:20:26.060
Det er sådan en Mini Speedway, der er

49
00:20:26.060 --> 00:20:29.100
Danmark et af foregangslændene, sammen med Sverige.

50
00:20:30.340 --> 00:20:32.360
Og det vil altså sige, at hvis vi

51
00:20:32.360 --> 00:20:34.600
kigger på lidt længere sigt, så står Danmark

52
00:20:34.600 --> 00:20:36.700
fortsat godt rostet på Speedway-fronten?

53
00:20:36.980 --> 00:20:39.660
Danmark er godt rostet på Speedway-fronten også

54
00:20:39.660 --> 00:20:40.280
fremover.

55
00:20:40.840 --> 00:20:42.520
Hvis nu vi ser på Speedway i seniorklassen

56
00:20:42.520 --> 00:20:44.140
og hjemme i Superliganen, der er kun ét

57
00:20:44.140 --> 00:20:46.160
hold øst fra Storebald, resten er i Jylland

58
00:20:46.160 --> 00:20:46.740
og på Fyn.

59
00:20:47.380 --> 00:20:48.760
Hvordan er det inden for Mini Speedway?

60
00:20:48.860 --> 00:20:49.880
Er den delt op på samme måde?

61
00:20:50.520 --> 00:20:51.540
Det er det samme.

62
00:20:51.540 --> 00:20:54.680
Der er det sådan, at vi på Sjælland

63
00:20:54.680 --> 00:20:59.540
kun har rigtig Mini Speedway her på Slangenrup.

64
00:21:00.660 --> 00:21:02.060
Der er ved at komme gang i det

65
00:21:02.060 --> 00:21:05.180
inde på Ramar, og der er også lige

66
00:21:05.180 --> 00:21:06.440
ved at komme gang i det nede på

67
00:21:06.440 --> 00:21:06.980
Glumsø.

68
00:21:07.100 --> 00:21:09.500
Men ellers er det sådan, at hovedparten af

69
00:21:09.500 --> 00:21:12.140
Mini Speedway-kørende på Sjælland kommer her i

70
00:21:12.140 --> 00:21:12.660
Slangenrup.

71
00:21:13.580 --> 00:21:15.220
Hvad er egentlig forklaringen på, at Jylland og

72
00:21:15.220 --> 00:21:17.380
Fyn er så stærke i modsætning til Sjælland

73
00:21:17.380 --> 00:21:18.440
inden for Speedway-sporten?

74
00:21:19.280 --> 00:21:21.500
Forklaringen er den af kørende ved det, at

75
00:21:21.500 --> 00:21:23.340
de ikke skal køre så langt til banerne

76
00:21:23.340 --> 00:21:24.040
over i Jylland.

77
00:21:24.340 --> 00:21:26.520
De har meget bedre konkurrence, og det vil

78
00:21:26.520 --> 00:21:28.560
sige, at det er ligesom et magtsenter, man

79
00:21:28.560 --> 00:21:29.460
har derovre.

80
00:21:29.740 --> 00:21:32.960
Også både for lederfronten og Speedway-banerne og

81
00:21:32.960 --> 00:21:33.320
det hele.

82
00:21:33.620 --> 00:21:37.060
Så det har en selvforstærkende effekt, som vi

83
00:21:37.060 --> 00:21:39.720
desværre ønskede at se noget mere af her

84
00:21:39.720 --> 00:21:40.320
på Sjælland.

85
00:21:41.500 --> 00:21:44.600
Denne DM-semifinale i Mini Speedway i Slangenrup

86
00:21:44.600 --> 00:21:46.320
var faktisk ganske godt besøgt.

87
00:21:46.320 --> 00:21:50.540
Og interessen var stor fra alle fremmødte.

88
00:21:51.580 --> 00:21:53.440
Det er et pænt besøg herude i dag,

89
00:21:53.620 --> 00:21:54.700
og det glæder os meget.

90
00:21:54.980 --> 00:21:56.600
Og så har vi den glæde her i

91
00:21:56.600 --> 00:21:58.780
Slangenrup, at jeg siger, at vi har noget

92
00:21:58.780 --> 00:22:00.300
af landets bedste publikum.

93
00:22:00.560 --> 00:22:03.380
Et meget, meget færre publikum, der virkelig hylder

94
00:22:03.380 --> 00:22:05.860
den kører, som gør god kørelse.

95
00:22:06.340 --> 00:22:07.400
Og det er dejligt at se.

96
00:22:08.880 --> 00:22:11.480
Og at de unge Speedway-kører leverede flot

97
00:22:11.480 --> 00:22:14.480
Speedway, kan de se her i semifinalens 4.

98
00:22:14.600 --> 00:22:15.160
sidste heat.

99
00:22:15.160 --> 00:22:16.660
Vi skal i gang med det 17.

100
00:22:16.820 --> 00:22:19.440
heat, hvor vi med rødhjelm har Dennis Nielsen

101
00:22:19.440 --> 00:22:20.140
fra Aardrup.

102
00:22:20.220 --> 00:22:21.300
Han ligger i øjeblikket på 3.

103
00:22:21.440 --> 00:22:21.900
pladsen.

104
00:22:22.180 --> 00:22:24.660
Men heatet føres af køren med hvidhjelmfarve, og

105
00:22:24.660 --> 00:22:26.340
det er Mogens Jespersen fra Skærbæk.

106
00:22:26.840 --> 00:22:28.560
Køren med gulhjelm på 2.

107
00:22:28.680 --> 00:22:31.300
pladsen er Jørgen Sørensen fra Fjeldsted.

108
00:22:31.720 --> 00:22:33.620
Jørgen Sørensen, der jo er med på det

109
00:22:33.620 --> 00:22:36.900
danske Speedway-landshold for disse 80 cm³.

110
00:22:38.160 --> 00:22:40.660
Men i øjeblikket er det altså i spidsen

111
00:22:40.660 --> 00:22:43.740
køren med den hvide hjelm, Mogens Jespersen fra

112
00:22:43.740 --> 00:22:44.400
Skærbæk.

113
00:22:44.400 --> 00:22:46.780
Han har scoret 6 point i sine første

114
00:22:46.780 --> 00:22:47.660
4 starter.

115
00:22:50.020 --> 00:22:52.200
Jørgen Sørensen, som ligger lige efter ham.

116
00:22:52.620 --> 00:22:54.260
Vi så her, at Jørgen Sørensen havde problemer

117
00:22:54.260 --> 00:22:56.380
nede i svinget, men Jørgen Sørensen har scoret

118
00:22:56.380 --> 00:22:57.000
9 point.

119
00:22:57.820 --> 00:23:00.020
Og altså med helt fremme, han ligger på

120
00:23:00.020 --> 00:23:00.760
en dels 2.

121
00:23:00.880 --> 00:23:03.260
plads, før han gik ud til denne, sin

122
00:23:03.260 --> 00:23:04.040
sidste start.

123
00:23:08.860 --> 00:23:12.600
Sidst i feltet med blåhjelm i øjeblikket ligger

124
00:23:12.600 --> 00:23:14.520
Stefan Hansen fra Vissenbjerg.

125
00:23:14.640 --> 00:23:16.020
Men vi kan se Stefan Hansen nede i

126
00:23:16.020 --> 00:23:17.240
baggrunden komme ind på 3.

127
00:23:17.660 --> 00:23:18.100
pladsen.

128
00:23:18.240 --> 00:23:20.480
Men altså 3 point bliver det til Mogens

129
00:23:20.480 --> 00:23:22.980
Jespersen fra Skærbæk, 2 point til Jørgen Sørensen

130
00:23:22.980 --> 00:23:24.900
og et enkelt point til Stefan Hansen fra

131
00:23:24.900 --> 00:23:26.400
Vissenbjerg.

132
00:23:26.500 --> 00:23:28.220
Og Jørgen Sørensen er altså oppe på 11

133
00:23:28.220 --> 00:23:28.600
point.

134
00:23:31.420 --> 00:23:32.800
Nu skal vi så i gang med det

135
00:23:32.800 --> 00:23:33.100
18.

136
00:23:33.220 --> 00:23:33.500
heat.

137
00:23:36.400 --> 00:23:40.860
Og der er virkelig tæt kørsel hernede i

138
00:23:40.860 --> 00:23:42.400
de første to sving, kan vi se.

139
00:23:42.760 --> 00:23:44.840
Men det er kørende med rødhjelm, det er

140
00:23:44.840 --> 00:23:47.820
René Madsen fra Silkeborg, som har lagt sig

141
00:23:47.820 --> 00:23:48.440
i spidsen.

142
00:23:48.900 --> 00:23:51.720
Efterfuldt er Flemming Jensen fra Fjeldsted.

143
00:23:53.580 --> 00:23:56.800
De to forreste kørende her med rødhjelm, René

144
00:23:56.800 --> 00:23:57.940
Madsen og kørende på 2.

145
00:23:58.040 --> 00:24:01.540
pladsen, Flemming Jensen, er også begge to med

146
00:24:01.540 --> 00:24:04.160
på det danske landshold for de 80 kubik

147
00:24:04.160 --> 00:24:04.660
kører.

148
00:24:07.060 --> 00:24:09.500
Men det er René Madsen her fra Silkeborg,

149
00:24:09.620 --> 00:24:12.140
som har skabt sig et stort forspring nu

150
00:24:12.140 --> 00:24:15.900
ned til sin landsholdskammerat Flemming Jensen fra Fjeldsted.

151
00:24:16.340 --> 00:24:18.640
De to andre, det er Allan Nielsen med

152
00:24:18.640 --> 00:24:21.480
blåhjelm, han kommer fra hjemmeklubbens Langerup.

153
00:24:21.860 --> 00:24:23.260
Og med den gule hjelm er det Per

154
00:24:23.260 --> 00:24:25.300
Hansen, som også kommer fra Fjeldsted.

155
00:24:31.480 --> 00:24:34.420
I billedet altså en suveræn René Madsen fra

156
00:24:34.420 --> 00:24:37.400
Silkeborg, som vinder heatet, skorer 3 point og

157
00:24:37.400 --> 00:24:39.760
kommer op på i alt 12 point.

158
00:24:41.040 --> 00:24:43.660
Nummer 2 bliver Flemming Jensen, som slutter på

159
00:24:43.660 --> 00:24:44.340
9 point.

160
00:24:45.080 --> 00:24:46.240
Nu skal vi så have gang med det

161
00:24:46.240 --> 00:24:47.120
19.

162
00:24:47.280 --> 00:24:48.400
og næst sidste heat.

163
00:24:48.400 --> 00:24:52.780
Og der ser vi lige køren med hvidhjelm,

164
00:24:52.840 --> 00:24:54.880
det er Allan Madsen fra Silkeborg, som stejler

165
00:24:54.880 --> 00:24:56.180
og får lidt svært ved at komme med

166
00:24:56.180 --> 00:24:56.820
i starten.

167
00:24:57.100 --> 00:24:59.860
Men bedst fra start er det Slangerups kører,

168
00:24:59.940 --> 00:25:02.060
den lokale kører Michael Dahl.

169
00:25:02.400 --> 00:25:04.640
Han har skuddet 8 point, før han gik

170
00:25:04.640 --> 00:25:06.680
ud til denne her start og ligger altså

171
00:25:06.680 --> 00:25:07.200
i spidsen.

172
00:25:07.260 --> 00:25:08.560
Han har skabt sig et godt luft nu

173
00:25:08.560 --> 00:25:09.520
ned til køren på 2.

174
00:25:09.640 --> 00:25:12.780
pladsen, som er Søren Steentoft fra Vojens.

175
00:25:13.120 --> 00:25:16.740
Her kan vi se, hvor stor afstand Michael

176
00:25:16.740 --> 00:25:17.640
Dahl har skabt.

177
00:25:17.640 --> 00:25:18.640
På 3.

178
00:25:18.740 --> 00:25:20.700
pladsen med den hvide hjelm er det Allan

179
00:25:20.700 --> 00:25:22.600
Madsen fra Silkeborg.

180
00:25:25.680 --> 00:25:28.500
Man er altså i spidsen godt kørt af

181
00:25:28.500 --> 00:25:30.000
Michael Dahl fra Slangerup.

182
00:25:30.780 --> 00:25:34.720
Slangerup har jo flere talenter, klubbens største talent

183
00:25:34.720 --> 00:25:37.560
er vel nok Kim Brandt, som er med

184
00:25:37.560 --> 00:25:39.140
i den anden semifinale.

185
00:25:41.020 --> 00:25:43.120
Vi er ude på sidste omgang og vi

186
00:25:43.120 --> 00:25:45.940
ser, at Michael Dahl forsøger at skabe lidt

187
00:25:45.940 --> 00:25:48.340
underholdning for publikum heroppe mod Målstregen.

188
00:25:49.300 --> 00:25:51.300
Og så med løftet cykel i Hans Nielsen

189
00:25:51.300 --> 00:25:53.600
stil, går han over Målstregen og scorer 3

190
00:25:53.600 --> 00:25:53.900
point.

191
00:25:54.240 --> 00:25:55.780
Det bliver 2 point til Allan Madsen fra

192
00:25:55.780 --> 00:25:57.940
Silkeborg og et enkelt point til Martin Clausen

193
00:25:57.940 --> 00:26:00.560
fra Skærbæk.

194
00:26:02.730 --> 00:26:04.110
Og så er vi klar til det 20.

195
00:26:04.230 --> 00:26:05.790
og sidste heat i finalen, hvor vi med

196
00:26:05.790 --> 00:26:08.770
rød hjelmfarve skal møde Henrik Grimstrup fra Silkeborg.

197
00:26:08.770 --> 00:26:12.070
Henrik Grimstrup har været aldeles suveræn i sine

198
00:26:12.070 --> 00:26:13.130
4 første starter.

199
00:26:13.970 --> 00:26:16.430
Han har vundet sine 4 første heat og

200
00:26:16.430 --> 00:26:17.890
har scoret maksimum point 12.

201
00:26:18.530 --> 00:26:19.650
Og her kan vi også se, at han

202
00:26:19.650 --> 00:26:21.070
er kommet rigtig flot fra start.

203
00:26:21.330 --> 00:26:23.770
Han har lagt sig klart i spidsen foran

204
00:26:23.770 --> 00:26:26.830
køren med blå hjelm, Michael Nørgaard fra Skærbæk

205
00:26:26.830 --> 00:26:28.830
og køren med hvid hjelm fra savn, Niki

206
00:26:28.830 --> 00:26:30.070
Pedersen fra Fjeldsted.

207
00:26:30.490 --> 00:26:33.710
Niki Pedersen, der er kommet med, fordi Michael

208
00:26:33.710 --> 00:26:36.350
Ries Eriksen fra Fredericia var så uheldig at

209
00:26:36.350 --> 00:26:37.890
styre det i sit første heat.

210
00:26:37.890 --> 00:26:42.470
Men i billedet altså en meget stærkt kørende

211
00:26:42.470 --> 00:26:43.370
Henrik Grimstrup.

212
00:26:43.910 --> 00:26:45.750
Han er 16 år og er virkelig et

213
00:26:45.750 --> 00:26:47.690
lovende speedway talent i Danmark.

214
00:26:49.170 --> 00:26:50.510
Og det ser ud til, at han vil

215
00:26:50.510 --> 00:26:52.110
score maksimum point i dag.

216
00:26:53.290 --> 00:26:54.890
Her skal han ud på sin sidste runde,

217
00:26:55.830 --> 00:26:57.750
godt på vej til at score 15 point

218
00:26:57.750 --> 00:27:00.950
og blive en aldeles suveræn vinder af denne

219
00:27:00.950 --> 00:27:01.650
semifinale.

220
00:27:01.930 --> 00:27:04.450
Hvorfra de 8 bedste går videre til finalen

221
00:27:04.450 --> 00:27:06.390
om 14 dage, også i slangerup.

222
00:27:06.990 --> 00:27:09.550
Herovre målstregen 3 point, 15 i alt til

223
00:27:09.550 --> 00:27:10.350
Henrik Grimstrup.

224
00:27:10.710 --> 00:27:12.630
Det bliver 2 point til Michael Nørgaard fra

225
00:27:12.630 --> 00:27:15.150
Skærbæk og et enkelt point til Niki Pedersen

226
00:27:15.150 --> 00:27:15.930
fra Fjeldsted.

227
00:27:16.410 --> 00:27:18.630
Men i billedet en meget klar vinder af

228
00:27:18.630 --> 00:27:21.490
denne semifinale, Henrik Grimstrup fra Silkeborg.

229
00:27:23.450 --> 00:27:25.570
Henrik, nu har du lige vundet semifinalen her

230
00:27:25.570 --> 00:27:26.930
i dag og du er også jysk mester.

231
00:27:27.090 --> 00:27:29.050
Er du et dansk speedways coming man?

232
00:27:29.050 --> 00:27:30.390
Nej, det er jeg ikke.

233
00:27:31.650 --> 00:27:33.930
Der er nok mellem de 8 bedste her

234
00:27:33.930 --> 00:27:36.190
i Danmark, som alle kan gå hen og

235
00:27:36.190 --> 00:27:36.330
blive.

236
00:27:36.970 --> 00:27:39.530
Men der er absolut ingenting givet om, hvordan

237
00:27:39.530 --> 00:27:41.610
min fremtid skal blive inden for speedway-sporten.

238
00:27:42.270 --> 00:27:44.870
Det er gået godt her i år, men

239
00:27:44.870 --> 00:27:47.150
det er ikke alle en grund givet, at

240
00:27:47.150 --> 00:27:48.690
jeg bliver en af de store engange på

241
00:27:48.690 --> 00:27:48.970
500.

242
00:27:49.570 --> 00:27:53.330
Det er noget helt andet, og der skal

243
00:27:53.330 --> 00:27:54.870
noget helt specielt til for at slå igennem.

244
00:27:55.430 --> 00:27:56.630
Det må vi bare vente og se.

245
00:27:57.990 --> 00:28:00.050
Hvor meget tid bruger du egentlig på at

246
00:28:00.050 --> 00:28:00.470
det er speedway?

247
00:28:01.930 --> 00:28:02.730
Jeg bruger...

248
00:28:02.730 --> 00:28:05.990
Nu kører vi tit løb lørdag, holdmatcher, og

249
00:28:05.990 --> 00:28:07.830
så tit vil jeg køre et indvildeløb om

250
00:28:07.830 --> 00:28:08.310
søndagen.

251
00:28:09.230 --> 00:28:10.950
Der går en hel eftermiddag med at gå

252
00:28:10.950 --> 00:28:13.110
cyklen klar, og så træner jeg måske en

253
00:28:13.110 --> 00:28:13.670
gang i ugen.

254
00:28:14.190 --> 00:28:15.830
Og når der er rigtig travlt, så undlader

255
00:28:15.830 --> 00:28:17.630
jeg det, for at jeg kan motivere mig

256
00:28:17.630 --> 00:28:19.650
selv til løbende i weekenden.

257
00:28:20.270 --> 00:28:21.970
Så der går meget tid med det, helt

258
00:28:21.970 --> 00:28:22.250
sikkert.

259
00:28:23.090 --> 00:28:26.190
Nu er du 16 år, og der køres

260
00:28:26.190 --> 00:28:28.990
også ungdoms-VM for at køre under 21

261
00:28:28.990 --> 00:28:29.330
år.

262
00:28:29.790 --> 00:28:31.930
Er det et løb, hvor vi skal se

263
00:28:31.930 --> 00:28:34.010
dig deltage i kampen i løbet af et

264
00:28:34.010 --> 00:28:34.450
år eller to?

265
00:28:35.050 --> 00:28:35.830
Nej, det vil jeg ikke.

266
00:28:36.550 --> 00:28:37.930
Nu skal vi lige se, hvornår jeg holdt

267
00:28:37.930 --> 00:28:39.210
i gang med at køre 500 i går.

268
00:28:39.430 --> 00:28:40.470
Jeg kunne have begyndt i år.

269
00:28:40.670 --> 00:28:41.810
Jeg kan begynde til næste år, men jeg

270
00:28:41.810 --> 00:28:42.950
tror, at jeg tager en sæson med på

271
00:28:42.950 --> 00:28:45.630
80 kubik, fordi jeg er ikke så minded

272
00:28:45.630 --> 00:28:47.070
for det i 500 endnu.

273
00:28:47.630 --> 00:28:50.150
Jeg er helt sikker på, at jeg skal

274
00:28:50.150 --> 00:28:51.150
være rigtig god.

275
00:28:51.450 --> 00:28:53.170
Det kræver noget helt specielt, så det er

276
00:28:53.170 --> 00:28:54.530
ikke sikkert, at jeg har et jævner, der

277
00:28:54.530 --> 00:28:56.310
skal til på 500, men det må vi

278
00:28:56.310 --> 00:28:57.070
jo vente og se i dag.

279
00:28:57.270 --> 00:28:58.110
Det er der ingen, der kan svare på

280
00:28:58.110 --> 00:28:58.350
endnu.

281
00:29:00.170 --> 00:29:02.570
Og så skal vi ganske kort have vejrudsigten.

282
00:29:02.890 --> 00:29:04.790
Hele landet får i aften og i nat

283
00:29:04.790 --> 00:29:06.730
tørt vejr, og i morgen kan vi vente

284
00:29:06.730 --> 00:29:09.290
soltemperaturerne ved i morgen at blive mellem 17

285
00:29:09.290 --> 00:29:10.510
og 23 grader.

286
00:29:10.510 --> 00:29:11.990
Det her, det var Vestmidt.

287
00:29:12.010 --> 00:29:12.750
Vi kommer tilbage kl.

288
00:29:12.970 --> 00:29:16.410
23, hvor vi sender en længere reportage fra

289
00:29:16.410 --> 00:29:18.150
Digetube 89.

290
00:29:18.610 --> 00:29:19.430
Men tak for nu.

291
00:29:19.610 --> 00:29:20.490
Vi ses i morgen kl.

292
00:29:20.590 --> 00:29:20.870
17.

293
00:29:44.390 --> 00:29:46.900
Boster!

294
00:29:48.540 --> 00:29:51.140
Boster!

295
00:29:52.540 --> 00:29:55.100
Boster!

296
00:29:56.660 --> 00:29:59.120
Boster!

297
00:29:59.120 --> 00:30:05.410
Boster!

298
00:30:36.630 --> 00:30:37.350
Boster!

299
00:30:37.710 --> 00:30:38.050
Boster!

300
00:30:38.050 --> 00:30:38.350
Boster!
  • Roar mod TIK
  • Slow-bånd
  • DM i mini i Speedway blev afviklet på Slangerup Speedway bane
Dato udgivet
Dope sheet: Klik for at downloade
Metainformation for administratorer
Faustnr
9 648 227 2
Varighed tidskode
00:29:52:00
Varighed sekunder
1792
Båndnummer
1596
Import må ikke længere overskrive dette
Afbrudt
Video er online
Tilsluttet

Kommentarer